پرسش‌های متداول فروشگاه تحریریو


حساب کاربری

1. آیا می‌توانم مشخصات کاربری و ایمیلم را ویرایش کنم؟

بله. پس از ورود به حساب کاربری با استفاده از شماره موبایل خود، به بخش «حساب کاربری من» مراجعه کرده و در قسمت «اطلاعات کاربر»، گزینه «ویرایش اطلاعات» را انتخاب کنید. همچنین، در انتهای ایمیل‌های دریافتی از تحریریو گزینه لغو اشتراک وجود دارد. برای اصلاح اطلاعاتی مانند ایمیل یا شماره موبایل، با پشتیبانی سایت از طریق دکمه تماس با ما در ارتباط باشید. در صورتی که به ایمیل ثبت‌نامی خود دسترسی ندارید، امکان تغییر آن وجود ندارد و باید با ایمیل جدید ثبت‌نام کنید.

2. چرا لینک تغییر رمز عبور برایم ارسال نشده؟

پوشه Spam یا هرزنامه ایمیل خود را بررسی کنید، خصوصاً اگر از سرویس Gmail استفاده می‌کنید. توجه داشته باشید که یک لینک برای تغییر رمز ارسال می‌شود، نه خود رمز.

3. آیا به سوابق خریدهای قبلی‌ام دسترسی دارم؟

بله. پس از ورود به حساب کاربری، به بخش «سفارشات من» مراجعه کنید تا فهرست خریدهای قبلی را مشاهده نمایید. دقت شود سفارش هایی را می توانید مشاهده نمایید که با همان شماره موبایل ثبت شده باشند.

4. سیاست حریم خصوصی شما نسبت به اطلاعات شخصی مشتری چیست؟

جهت داشتن سابقه ای از خرید های مشتری برای امکان پاسخدهی و پیگیری موارد مطرح شده، لیست کالاهای سفارش و نام و ایمیل مشتری همواره حفظ خواهد شد.

اما برای رعایت حریم خصوصی کاربران و ایمنی اطلاعات شخصی آنها، تمامی نشانی ها و شماره تماس های سفارشات هر به یک ماه، از سرور حذف خواهد شد.


ثبت و پیگیری سفارش

1. آیا برای خرید از تحریریو باید حتماً عضو سایت باشم؟

خیر. می‌توانید بدون ورود به سایت محصولات را به سبد خرید اضافه کنید، و برای ثبت نهایی سفارش و پرداخت آن اقدام نمایید. البته تایید شماره موبایل از طریق کد پیامک شده الزامی می باشد.

مزایای عضویت در تحریریو:

  • خرید سریع‌تر و آسان‌تر

  • دسترسی به سوابق خرید و فعالیت‌ها

  • ساخت لیست علاقمندی‌ها

  • امکان ثبت نظر و بررسی محصولات

  • اطلاع از فروش‌های ویژه و قیمت روز

2. آیا می‌توانم در هر ساعتی از شبانه‌روز سفارش ثبت کنم؟

بله. فروشگاه تحریریو به‌صورت 24 ساعته و 7 روز هفته فعال است و می‌توانید در هر زمانی سفارش ثبت کنید.

3. آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم؟

بله. در مرحله «اطلاعات ارسال سفارش»، می‌توانید با افزودن آدرس جدید، مشخصات تحویل‌گیرنده را وارد کنید.

4. آیا امکان صدور فاکتور حقوقی وجود دارد؟

بله. پس از ثبت سفارش از طریق ارتباط با پشتیبانی، میتوانید تصویر فاکتور خود را دریافت نمایید. دقت شود فاکتور دارای کد اقتصادی و یا شماره موبایل نبوده، اما مُهر معتبر، نشانی و شماره تماس دارد.

5. چگونه از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟

تحریریو از طریق ایمیل و شماره موبایل، شما را از وضعیت سفارش مطلع می‌کند. همچنین از طریق حساب کاربری و بخش «سفارشات من» می‌توانید وضعیت را پیگیری کنید.

6. آیا امکان سفارش کالاهای ناموجود وجود دارد؟

از طریق سایت به طور مستقیم خیر. اما می توانید از طریق دکمه تماس با ما با پشتیبان فروش جهت موجود کردن محصول و یا سفارش تلفنی اقدام نمایید.

7. آیا می‌توانم سفارش ثبت‌شده را تغییر یا لغو کنم؟

بله پیش از نهایی‌سازی سفارش می‌توانید آن را ویرایش یا حذف کنید. پس از ثبت نهایی، برای تغییر یا لغو سفارش با پشتیبانی تماس بگیرید. در صورتی که بارکد پُستی سفارش تولید نشده باشد، سفارش از طریق پشتیبان قابل لغوو کُل هزینه آن قابل استرداد می باشد، اما در صورتی که بارکُد پستی تولید شده باشد، پس از کسر مبلغ پرداخت شده به پُست، الباقی هزینه (جمع صورتحساب منهای هزینه ارسال) قابل استرداد می باشد.

8. آیا برای اطمینان از پردازش سفارش، نیاز به تماس با تحریریو دارم؟

خیر. پس از ثبت سفارش، اطلاعات از طریق ایمیل و پیامک تمامی مراحل به شما اطلاع‌رسانی می‌شود. در صورت نیاز به چک کردن هر موردی، پشتیبان تحریریو با شما تماس خواهد گرفت.

9. آیا امکان ثبت سفارش تلفنی وجود دارد؟

بله. امکان ثبت سفارش تلفنی و یا در شبکه های اجتماعی نیز میسر می باشد.

10. آیا فاکتور سفارش برای تحویل‌گیرنده ارسال می‌شود؟

در ارسال های پستی، رسید پست دارای مشخصات محصول و جمع صورتحساب می باشد و خود فاکتور حساب می شود. به غیر از این رسید، تنها در صورتی که در هنگام خرید، گزینه درخواست فاکتور را زده باشید، فاکتور ارسال خواهد شد.


کالاهای ارائه‌شده در تحریریو

1. کالاهای ناموجود چه زمانی مجدداً عرضه می‌شوند؟

در برخی موارد به‌دلایل مختلف، برخی کالاها ناموجود می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از دکمه تماس با ما و ارسال پیام در بله، واتس اپ و یا تلگرام، از جزئیات موجودی های جدید مطلع شوید.

2. آیا ممکن است کالای سفارش‌داده‌شده موجود نباشد؟

در حالت عادی، کالاهای دارای قیمت و وضعیت «موجود» در انبار موجود هستند. اما در صورت سفارش همزمان تعداد زیادی، ممکن است موجودی تمام شود که در این صورت کمتر از 3 ساعت از زمان ثبت سفارش موضوع به شما اطلاع داده خواهد شد و مبلغ سفارش تماما به شما بازگردانده خواهد شد.

3. آیا محدودیتی در تعداد خرید از یک کالا وجود دارد؟

به‌طور کلی محدودیتی وجود ندارد، اما در برخی موارد بنا به شرایط موجودی، محدودیت اعمال می‌شود. در صورت برخورد با محدودیت در خرید هر محصول، از طریق دکمه تماس با ما و ارسال پیام در بله، واتس اپ و یا تلگرام، با پشتیبان فروشگاه ارتباط برقرار نمایید.


پرداخت

1. چگونه می‌توانم مبلغ سفارش را پرداخت کنم؟

پرداخت از طریق درگاه اینترنتی با تمامی کارت‌های عضو شتاب و یا واریز از طریق کارت‌به‌کارت امکان‌پذیر است. لازم به ذکر است نمادهای اعتماد مجموعه تحریریو (اینماد، ساماندهی، پرداخت امن) در پایین تمامی صفحات سایت وجود دارد.

2. کدام کارت‌های بانکی برای پرداخت آنلاین قابل استفاده هستند؟

تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب قابلیت پرداخت اینترنتی دارند.

3. آیا پرداخت در محل محدودیتی دارد؟

در حال حاضر امکان پرداخت در محل برای تسویه سفارش وجود ندارد. اما در صورت نیاز می توانید با مراجعه به نشانی حضوری فروشگاه، خرید خود را انجام دهید.

4. اگر پرداخت ناموفق باشد اما مبلغ از حسابم کم شده باشد چه باید کرد؟

در این حالت معمولاً مبلغ طی حداکثر 72 ساعت توسط بانک و سامانه شاپرک به حساب شما بازگردانده می‌شود. در غیر این صورت می توانید با بانک عامل خود تماس بگیرید. دقت نمایید درگاه پرداخت تحریریو نشان پرداخت امن از شاپرک (زرین پال) دارد.

5. آیا می‌توانم مبلغ سفارش را اقساطی پرداخت کنم؟

خیر. در حال حاضر امکان پرداخت اقساطی وجود ندارد.

6. آیا پرداخت با چک امکان‌پذیر است؟

خیر. تحریریو از پذیرش چک بانکی معذور است.

7. آیا پرداخت اینترنتی در سایت تحریریو امن است؟

بله. سایت از پروتکل امن HTTPS و درگاه‌های بانکی معتبر استفاده می‌کند. می توانید قبل از وارد کردن اطلاعات، از وجود قفل امنیتی در مرورگر خود و صحت ادرس مستقیم شاپرک (shaparak.ir) اطمینان حاصل کنید.


ارسال سفارش‌ها

1. هزینه ارسال چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه ارسال بر اساس نوع ارسال، محل تحویل و وزن کالا توسط سرورهای شرکت ملی پست ایران محاسبه شده و در مرحله نهایی خرید نمایش داده می‌شود.

2. چرا با وجود انتخاب تحویل اکسپرس، هزینه ارسال دریافت شده است؟

تحویل رایگان اکسپرس تنها برای گروهی از محصولات خاص و صرفا در محدوده تهران فعال است.

3. آیا می‌توانم زمان تحویل سفارش را مشخص کنم؟

برای سفارش‌های خارج از تهران، زمان تحویل به خدمات پستی بستگی دارد. در ارسال با پیک، می‌توانید بازه مد نظر خود را در قسمت یادداشت سفارش درج نمایید و یا قبل از ثبت سفارش از طریق دکمه تماس با ما و ارسال پیام در بله، واتس اپ و یا تلگرام موضوع را اطلاع دهید.

4. مدت زمان تحویل سفارش چقدر است؟

بسته به موقعیت جغرافیایی و نوع ارسال، زمان تحویل متفاوت است. برای جزئیات بیشتر به صفحه «روش‌های ارسال» مراجعه کنید.

5. آیا می‌توانم سفارش را حضوری تحویل بگیرم؟

بله. تحریریو علاوه بر فعالیت به‌صورت اینترنتی فعالیت حضوری نیز دارد. آدرس فروشگاه در پایین تمامی صفحات سایت درج شده است.

6. محدوده تحویل اکسپرس در تهران کجاست؟

فقط کالاهای خاصی برای تحویل در شهر تهران تحت پوشش ارسال اکسپرس هستند که در صفحه پرداخت در صورت شامل شدن، مشخص می گردد.

7. سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شوند؟

سفارش‌ها پس از پردازش، روزانه به واحد پستی تحویل داده می‌شوند.

8. آیا امکان رهگیری سفارش با پست پیشتاز وجود دارد؟

بله. از طریق لینک http://itemtracking.post.ir می‌توانید وضعیت مرسوله را پیگیری کنید.

بارکد پستی سفارش پس از تحویل به پست در پنل کاربری شما قابل مشاهده است. همچنین لینک پیگیری سفارش پستی از طریق پیامک، هم از طرف تحریریو و هم از طرف شرکت پست برای شما ارسال می شود.


گارانتی و خدمات پس از فروش

1. دوره گارانتی چگونه محاسبه می‌شود؟

تاریخ شروع گارانتی بر اساس تاریخ فاکتور فروش تحریریو محاسبه می‌شود. در صورت وجود مغایرت، با فاکتور می‌توانید از خدمات گارانتی بهره‌مند شوید.

2. آیا کالاها شامل مهلت تعویض هستند؟

در این مورد حتما صفحه “رویه های بازگرداندن کالا باید مطالعه شود.

3. اگر کالای دریافتی ایراد فنی یا مغایرت داشته باشد چه باید کرد؟

 از طریق دکمه تماس با ما و ارسال پیام در بله، واتس اپ و یا تلگرام موضوع را اطلاع دهید.


پیشنهاد شگفت‌انگیز

1. چگونه از زمان آغاز فروش ویژه یا شگفت‌انگیز مطلع شوم؟

با فعال‌سازی گزینه «به من اطلاع بده» در صفحه محصول، از طریق ایمیل یا پیامک باخبر خواهید شد.

2. آیا می‌توانم کالای شگفت‌انگیز گذشته را با همان قیمت خریداری کنم؟

خیر. قیمت‌های شگفت‌انگیز محدود به مدت زمان مشخصی هستند.

3. آیا محدودیتی برای تعداد خرید در پیشنهاد شگفت‌انگیز وجود دارد؟

بله. در برخی موارد تنها امکان خرید یک عدد وجود دارد و خرید بیشتر منوط به هماهنگی است.

4. اگر بعد از سفارش، کالا شگفت‌انگیز شد چه می‌شود؟

تا پیش از فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر قیمت وجود دارد. پس از آن امکان اصلاح وجود ندارد.


قیمت‌گذاری

1. آیا قیمت‌ها به‌روز هستند؟

بله. قیمت‌ها به‌صورت روزانه بررسی و به‌روزرسانی می‌شوند.

2. آیا برای خرید عمده یا سازمانی قیمت متفاوتی در نظر گرفته شده؟

 از طریق دکمه تماس با ما و ارسال پیام در بله، واتس اپ و یا تلگرام ارتباط بگیرید، همکاری خواهد شد.

3. آیا قیمت‌های تحریریو نسبت به بازار رقابتی‌اند؟

بله. تحریریو با سیاست قیمت‌گذاری منصفانه، تلاش می‌کند محصولات را با مناسب‌ترین قیمت ممکن عرضه کند.


نمایندگی و شعب

1. آیا تحریریو در تهران یا شهرهای دیگر نمایندگی دارد؟

بله. تحریریو علاوه بر فعالیت از طریق سایت رسمی خود، به صورت حضوری نیز در آدرس موجود در پایین تمامی صفحات سایت، فعالیت دارد.

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

سبد خرید شما خالی است.